Picknick på min födelsedag!!!

62680-34

I tisdags fyllde jag 24, första födelsedan på flera år som jag inte grät bort!!!!
Anna & Otto va här, vi gick till radiomasten (utsiktsplats) me hundarna!!!
Solen gassa, d va helt underbart!!! Vi hade me oss vin & gottis, bästa firandet jag kan minnas!!!
& Leya fick va me oxå, hon har ju promenad förbud men d strunta vi i för en dag!! Hon storm njöt av att få vara ute i friska luften, låg på filten i solen me pinne & morot & bara njöt!!! D va riktigt skönt att se!! 24/4 e d dax för operation.....kommer inte sova mycket den natten.......hoppas hon blir frisk så hon får börja springa igen!!!!
D spritter i benen på henne...Åååhh va jag vill se henne springa igen......!
Håll tassarna för oss =)
Hörs snart igen!!!

Kommentarer
Postat av: hhannahsthlm

Grattis i efterskott gumman...K är ju så dålig på att påminna oss..;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback