Vilken morgon...!!!

62680-47

Vakna imorse, genom blöt.... (solen ligger på, så mitt sovrum blir som en ångbastu)
...ställer mej upp  (e redan sur för att jag e svettig)
&  får då se 2 STORA spy högar i sängen brevid mej!!!! GGGgggrrrrrr!!!
Springer till badrummet, får då se 2 STORA bajs högar i soffan!!!!!! GGGGGGRRRRRRR!!!!!
Slänger in Leya i köket, hör då -"Pprrruttt" springer till köket....Leya sprutar diarre i hela köket & jag menar verkligen SPRUTAR...!!!!!!!!!
Hon har nämligen klätrat upp på vardagsrumsbordet, käkat upp ½ påse Grillchips & ½ Vitlöksbaguette!
Det går ju inte att starta en morgon bättre än så..!!!!! (Mer ironisk har jag nog aldrig vart)
E hos mor min & tvättar allt nu, vill inte åka hem, tänk om d fortfarande luktar diarre....!!!!
Mår illa bara jag tänker på hur äckligt d luktade....Uuuuuu...!!!
Jaja...Vi ses å hörs när vi ses å hörs!!!!
/ Bajset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback