Leya`s helg...!

AAAaaaarrrrggghhh!!!
På svenska betyder d: "suck & stön" jag måste vänta ytterligare en vecka på Leya´s nya outfit`s!!!!
Åååååhhhh, jag som väntat i EVIGHETER!!!
Måste ha mer tålamod...!
Den som väntar på något gott...............................får alltid vänta för länge......!

Jag och Leya va & lekte med Otto i helgen, vi hade hur mysigt som helst...!
& i morse fick Leya träffa Alfred, det gick jätte bra, Alfred va jätte snäll!
Han brukar va lite "speciell"& reserverad (50kg Rottis)men jag tror att lilla Otto har fått honom att bli lite lugnare & mindre agressiv....! Otto e inte så dum han!!!....
Nu ska både Leya & jag gå & vila efter helgens "bravader"............
Fast känner jag oss rätt så brukar vilan sluta med ZZZzzzzzzzzZZZZzzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZZZzzz!!!
Skriver snart, ha d bäst!

Kommentarer
Postat av: lennie

hahahah fan va jag garvade när jag läste detta gumman du verkar vara som mig man vill ha ngt NUUUU gärna igår....söt.....

2006-03-29 @ 13:33:22
Postat av: Emmis

Hehehehe, exakt! *asg* ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback