Kräftskiva 2oo8




Kräftskiva
2oo8


I helgen hade vi en storslagen kräftskiva på gården!
D va sååå sjukt kul!
Dagen kunde inte ha blivit bättre...

Solen strålade & alla va på toppen humör!

  

~ Gårdens Sötaste Tjejer lekte i solen på dagen ~
Suck va söta dom e !


~ Emmis:arna ~

Jag & Tessan började förbereda m. dukning & allt annat redan kl 15
&
kunde därefter avnjuta dagens första drink i solen!
Så lovely!

Sen började folket ploppa upp!
Ojojoj vilken kalas måltid d vart...
Värsting BBQ m några EXTREMT uppskattade tillbehör som jag gjorde
( äsch då...min mat gör alltid succé )
För att inte tala om hur gott d va att få sörpla kräftor...som jag hade längtat!
MMMMmmmmmmmums!

    

Vi hade dukat såå fint!
& finare vart d...
När mörkret kröp sig på tände vi alla lyktor...Über mysigt !


  

Vi knäppte GALET mycket bilder men...
Kan bara visa några........allt för många blev........FÖR galna!
( som tex. bilderna från efterfesten )
Hahahahahaha !


  

~ Myspys i mörkret ~


  

Efter sjukt många Snapsar va ingen blyg längre ;o)

Vi Sjöng massa Snapsvisor
&
Dansade i Timmar...

Som sagt....vi hade Galet roligt !


   

Så här ser man ut efter en Kräftskiva me oss!

Hahahaha !

Men som sagt...
...resten av bilderna håller vi för oss själva!


Kräftskivan 2oo8 = Mega Succé !

Can´t wait ´til next time!

Bye 4 Now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback