Happy New Year XOXOXOXOXO





Ett mycket Kort Inlägg...



Julen har varit Totalt Fab !

Har njutit järnet
&
 ätit för typ 10 pers !

( Jaja, få bli mitt Nyårs löfte att gå ner det jag gått upp under helgen ! )



Hoppas ni har haft en lika Fab Jul som jag !

Nu planeras det Nyårs Party för fullt !
Mat, Dryck, Outfit's & allt däremellan !


Får lägga in Pic's & sånt efter Nyår...har faan inte tid just nu !



Får önska er alla en god fortsättning...

&

!!! GOTT NYTT ÅR !!!


Nästa gång vi hörs så är det ett nytt spännande år !


Varmt Välkommen
önskar jag det nya året
2oo9



MOAH

;o¤

Kommentarer
Postat av: Hannah Sthlm svarar:

Tack Emma! Elliott mår toppen som sexåring! Hoppas du får en trevlig nyårsafton och ett gott nytt 2009!.-)

Postat av: Party Queen



Ååh lill-killen är inte så liten längre!

Usch va tiden går fort!



Det samma!

Hoppas Nyårsafton blir Ab.Fab.!

Gott Nytt 2oo9

Massa kramar!

2008-12-29 @ 11:53:44
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback