My Kitchen is now a Christmas Bakery...



Min Insomnia slog till i förrgår natt igen !
Suck lixom !
Jag kan inte somna när jag har en tid att passa & ska upp tidigt !

Jag ligger lixom & pressar mig själv :

-" Somna !!! "
-"Sov !!! "
-" Du ska upp tidigt !!! "
-"Somna då Människa !!! " 

OMÖJLIGT !!!

Så då tänkte jag :
-"Skit i att sova & gör något produktivt istället"

& vad passar då bättre än att Baka så här i Juletider !?

Så jag satte igång...

Vad hann jag då med ?

MASSOR !

¤ Pepparkaks Cupcakes m. Galet god fyllning
¤ Saffrans Cupcakes m. Läskigt god fyllning
¤ Mint & Choklad kola

¤ 7o% Choklad kola
¤ Pepparkaks kola


Nu har jag bara några Bakverk & lite Godis kvar att göra innan Jul...
...sen e jag klar !

:oD

Det kallar jag en produktiv natt det !




Naminamnam !

Sugna ???

;o)

************************************

Imorse vaknade jag & va allt annat än kry !
Feber & antagligen Bihåleinflammation !
Jippie !

:o(

Mår inte bra alls...
...men det är väl bara att bita ihop !

Näe hörrenini...
Nu ska jag krypa ner under filten...
hoppas att febern släpper...
kolla på film...
& bara va !

Det är det enda jag pallar med just nu !


Hoppas ni har/får en Mysig kväll !


Tata !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va mysigt du gör det, vi bakade faktiskt förra helgen å skulle bjuda dig men de hände en kattastrof (det är inte felstavat)

Postat av: Party Queen

Haha!

Tack så hemskt mycket!

Kan inte annat än att hålla med!

Det är såååå mysigt här hemma, jag riktigt njuter!



Ska försöka baka det sista imorrn...om jag pallar & inte har the fever!

Har bränt en jul-skiva & hoppas att den ska få mig på det rätta Jul-Baks humöret!



Kramis!




2008-12-05 @ 15:59:37
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback