!!! ÅRETS HÖJDPUNKT !!!

!!!Äntligen är d dax!!!

!!!Höjdpunkten på året!!!

!!!Fram me bubbel & lyxiga snittar!!!

För nu drar d sjukt efterlängtade SCHLAGER tåget igång! 

Ska bli sååå kul!
Älskar ALLT som har me schlager att göra, e nästintill besatt!

Varje lördag dukas d fram :
Rosa Bubbel
lyxiga Snittar av alla slag
Poängsättnings protokoll
Show, Kläder, Röst, Låt, Artist ALLT ska betygsättas

Sen blir d alltid ett jätte party när sändningen är över, som självklar går i schlagerns tecken!

Så från på lördag & varje lördag 6 veckor framöver e jag uppbokad!
I 6 veckor framöver lever jag i glitter & glamour & njuter av varenda schlager droppe jag får i mej!

Kommer därför ägna d mesta av min kommande "Blogg-tid" med att skriva om just schlager!



En sak jag kommer sakna nu under schlagern e....DEJ!
(vet inte om du läser min blogg, men d tror jag, du e alldeles för nyfiken för att låta bli)
Kommer va konstigt att inte se & diskutera schlager me DEJ!
D har ju liksom vart vår grej, både du & jag e ju....schlager besatta!
Men eftersom du sa dom saker du sa
(både till mej & min bror)
känner jag att jag inte kan umgås me dej!
Kan inte va vän me nån som :
säger såna saker om mej
sviker & går bakom ryggen på mej!
Tyvvär!

Men men...thats life!


Jag & min babe kommer fira som tokar!
Hon har ju bott i Staterna men e MYCKET insatt i schlager världen ändå!
Vi siktar på att dra till Globen på finalen!
Men tills dess blir d påkostade schlager fester varje lördag hos mej!
ALLA e välkommna...så länge ni älskar schlager ;)

Nu blir d åka av...
Håll i dej babe...
The schlager party is ready for take off
!!! GOOOOOOOO SCHLAGER !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback