Kalas - Basket - Schlager



Igår firade vi bror min som fyllde .. år!
( han har en gnutta ålders nojja så jag avslöjar ingen ålder )

Förstår honom, har själv ångest över hur gammal man börjar bli!
( Hahaha, nu blev nog hans nojja bättre, om till&me jag känner mej gammal! )

Tror han gilla min present som egentligen e en prynad...
...men som han gjorde om till en cool lampa, d vart skit snyggt!

Blir nog nån middag ihelgen oxå så kidsen kan va me & fira!
Nåt kul får vi hitta på!

På lördag ska jag & Mirelle på basket!
Först blir d lunch & skumpa i vip´hörnan!
 Sen ska Telges coach  snacka lite om matchen...
...& sen e d match!
Det närmar sig slutspel & börjar bli VÄLDIGT spännande!

Känns jätte busigt att sitta & luncha me Telge Kings & deras"fans"...
...hejjar ju på borta laget!
!!! Hejja 08 !!!

Hoppas d finns en massa att spana på ;)
Vi e ju babes on a mission ;)
2 sexiga singel bruttor i våra bästa år...
...finns ju ingen som kunnat motstå oss hitills ;)

På lördag kväll e d ju själklart dax för ännu en schlager fest!
Vi blir nog somvanligt några bönor som ska samlas hos mej för lite schlager partaj!

Nästa vecka börjar jag & Mirelle vårat nya mission!
Ska bli skit kul!

See U on Saturday bitches ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback