Myspysigt ;)



Laddar inför imorrn med lugn film kväll!

Let´s Dance bojkottar jag nu!
Inge kul längre när min bejb´s pappa inte längre e me!
Buu för Let´s Dance juryn & deras "bakom kameran" mobbing!!!

Näe, ikväll blir d film istället som jag lånat av min käre bror!
Men vad ska jag se?
Har 2 val!
Komedi eller Fantasy/Drama?
"Blades of Glory" eller "Pans Labyrint"?

Äh, kollar på båda!
Börjar me min favvo kille Will Ferrell, han e ju bara såå grym!
Skrattar bara han visar sitt nylle, LOVE HIM!

Avslutar me lite mörk ( & förhoppningsvis lite läskig ) Oscars vinnare!
Alla som känner mej vet att jag e en obotlig sucker för skräck film!
Nu e ju "Pans Labyrint" inte alls nån skräckis men lite mystik hoppas jag på!

Imorrn blir d ju Basket ( HEJA o8 & Jonte & Andreas )
& på kvällen blir d SJÄLVKLART min älskade schlager me min lover!

Hoppas ni, folket, där ute, i cyber space, på klotet vi kallar tellus
Ailens & ni andra
får en kul helg!

Tjolahopptjolahej & tack för mej!
Ain´t that right babe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback