2oo8 nytt år, nya möjligheter...!?

Välkommen 2oo8

Okej, nu börjar jag om me bloggen!
Va hysteriskt kul i början + att jag bodde hos en som hade data!
Sen flyttade jag & har varit utan dator i säkert 3år!!!

Men fick på julafton en laptop av mamma (&pappa) ni kan ju fatta hur extremt efterlängtad den presenten va!
Sen fixa mamma bredband till mej så nu lever jag i rätt årtusende igen!

Fast d har ju inte bara varit pga. data brist jag inte skrivit!

Mycket har hänt d gångna året

***********************

2oo7 va ett riktigt vidrigt år!
Deprissioner & ångest attacker, låter kul va!?

***********************

Har umgåtts me människor/grannar som snackat skit om varandra till höger & vänster...
& i slutändan har jag fått skulden för d!
Men dom har jag dumpat!
Orkar inte med vuxna människor som beter sig som dagisbarn!
Men dom slipper jag nu...MYCKET skönt!

************************

Sen vart jag extremt sviken av tjejen jag delade ALLT med, min bästa vän.
Hon ( bl.a.!!! ) svek, ljög, gick bakom ryggen på mej m.m.
Va jobbigt först, men jag insåg ganska snart att d inte va nån förlust!
Vill inte ha människor i mitt liv som tar mej för givet & utnyttjar det!

***********************

Så e d nått bra 2oo7 förde me sig så e d att :
Jag har lärt mej att säga ifrån!
( något som aldrig varit min starka sida )
En egenskap som har varit mycket efterlängtad!

D här är bara en liten del ( den minsta faktiskt ) av all skit 2oo7 innehållit!
Allt d andra e FÖR jobbigt, orkar inte ens tänka på d än mindre skriva om d!

************************

Men nu e ju 2oo8 här så nu börjar jag om på nytt!

Ska försöka skriva här varje dag!
Skriva om mitt liv, mina företag, nära & kära, min älskade vovve, jaa, allt som sker runt omkring mej!

Men bloggen får dela på min tid, med Face Book som oxå e rättså kul!

************************

Så d e me öppna armar & med hopp i hjärtat som jag välkommnar d nya året!

************************

Välkommen 2oo8
Må du bli ett grymt bra år...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback