Äntligen är dom här...

Det kommer inte bli så mycket bloggande för mej i helgen....

...för mina älskade brorssöner/gudbarn är äntligen här!!!

Usch va mycket jag saknat dom, det är så mycket hemskt som hänt!


Imorgon ska vi ha middag här!
Jag, Mamma, Bror & barnen!
Det blir Tacos med allt därtill!
Efter middagen ska vi kolla på Sagan om Ringen!
Killarna va precis här!
Dom ser fram emot imorgon lika mycket som vi andra!
Det är så underbart att se hur mycket dom älskar att vara här med oss!
Hur dom slappnar av & får vara barn, det är fantastiskt att se!


Det ska bli såå mysigt!
Vi kommer alla att njuta av att få vara tillsammans!
Tar till vara på var enda minut med mina vackra killar...
dom är det finaste som finns!
Älskar dom så oerhört, det är obeskrivbart, inga ord räcker till!


Så den här helgen är jag helt upptagen med att umgås med min familj!
Vi behöver varandra nu, mer än någonsin!
Ska bara njuta av att "kidsen" är här!
Njuta, njuta, njuta & njuta ännu mer!


Skriver mer när helgen är slut!

En mysig & trevlig helg önskar jag (nästan) alla!
För det ska definitivt jag ha!

Kommentarer
Postat av: Marre

tack sis! jag är alltid här för dig me. ha en underbar helg med killarna =) älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback