Om anorexi vore smittsamt.....

Va hos min Dietist i veckan & vägde mej...

Va där 13/12 vägde då 51kg...
Va där 19/12 vägde då 46,5kg...!!!

Hade alltså gått ner 4,5kg på 1 vecka!!!
Fattar inte hur d ens e fysiskt möjligt!?

Har sedan dess haft "Jullov" från vägning men i Tisdags satte "vägnings-schemat" igång igen!
Har vart duktig & åt på Julafton!
På nyår gjorde jag Sushi m.m. till mej å Mamma & åt duktigt då med!

När jag skulle väga mej nu i Tisdags så va jag
( tack vare att jag ätit under jul & nyår )
Övertygad om att jag gått upp till iallafall 49-50kg...
Men icke!

Vägde i tisdags 46,6kg

Har alltså bara gått upp 1hekto!!!!!
Hur e d möjligt?
Snacka om att psykiska påfrestningar medför viktras!!
För problem e d gått om just nu ( mer än vanligt ) !

**************************************************************************************

Sitter & tittar på ett program om fetma....
Jag fattar inenting!

Jag kan inte förstå hur man som fet & äcklig kan titta sig i spegeln, hata d man ser...
...& sen trycka i sig pizza, burgare, kakor eller nåt onyttigt överhuvud taget!?

För att sen sitta & tycka synd om sig själv för att man e fet!!!

HALLÅ, vakna fetto!!!
Sluta käka skit & ta en promenad!

Du är va du äter....så sant!

Tänk om min ätstörning ändå vore smittsam...
...då skulle jag gå & nysa & hosta på alla tjockisar jag såg!

*************************************************************************************

Jag lovar att fler inlägg i detta ämne kommer komma!
Så...
...håller du inte me, BLUNDA
Håller du me, skriv nåt kul!

Tror nästa inlägg (I detta ämne) kommer handla om...
...Alla tragiska människor som ger sina barn skräp mat!!!

......Ni vet vika ni är......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback