Sweden & Summer...Beautiful is a big UNDERstatement!




Åååh, vilken UNDERBAR helg jag har haft!
Sverige är helt sjukt vackert...breath taking!

I Fredags hade jag en otroligt rolig kväll me en MYCKET kär gammal vän!
Precis va jag behövde!
Vi åt nami-nam-nam Sushi!
Tänk att nåt kan va så gott!
Medans vi satt å mumsa & nästan fick orgasm *LOL* så sippade vi även på ett grymt gott vin!
NJUTNING e bara förnamnet!
Vi fortsatte kvällen me en BIB av favvo vinet, slurp sa d bara ;o)
En UNDERBAR kväll!

Till min Telepatiska Babe :
Tack snuttan för att du finns!
Du är en mycket viktig person i mitt liv!
PUSS...



Foto :
Sushi  på "Minako"



Sen var d dax att fira Farsgubben som gått & fyllt 58 vårar ;o)
Vi var & åt middag på Mörkö...
Alltså....Skärgården....sååå vackert!!!
Tänkte dock inte på att d blåser vid havet...
så för en frusen tjej som mej va kortkort inte bästa valet!
Men d e ju alltid kul att få Piffa till sig så d va bara att bita ihop... 
Vi åt på en ny öppnad Bistro...
Visst, maten va helt okej men...
Plast Bestick, Plast Tallrikar & Plast Glas går FET bort!!!
Men pga. omgivningen & utsikten över havet & öarna så
hade man överseende med nästan vad som helst!

Efter middagen gick vi & strosa längst vattnet...
Dom modiga ( = Kidsen som inte redan frös ) badade & kastade "macka" i säkert en timme!
BRRRRRR va allt jag ( fröken Noll-Underhudsfett ) tänkte!!!
Bortsett från blåsten så vart även denna dag riktigt lyckad!
En underbar Sommar helg helt enkelt!




Foto :
Sol, Bad & Glada Ungar ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback