"-Vi måste fly"!!!



Oj vilket party!

E som vanligt fortfarande bakis, e inne på dag nr. 2

Jag & mina boys hade en grymt rolig hel kväll i Lördags!

Vi började här m. "Andra Chansen"
där vi fick NJUTA av att...
Tanten-Frireligiös-Vidrig-Divig-Uppblåst-Ego-Usch
...fick en välförtjänt käftsmäll av
allas vår Nordman!
!!! UNDERBART !!!

Sen vart d dricka av & utgång!
Vi hade as kul!
The Three Musketeers visade alla hur man som Proffs Shake´ar Asset !!!

En av oss spåra ur...
...Hmmmm, undrar vem...
*ASG*

När krogen stängt & vi va ute i kvällsnatten
hörde jag på håll en väl bekant röst...
Sprang dit & viss va d den jag trodde!

"- VI MÅSTE FLY"!!!
& d gjorde vi, över stängsel & lera!

"- Stanna, jag har ju hög klackat"
"NEJ, VI MÅSTE FLY"
"-Fly själv, jag ger upp!"

Mötte upp mina boys, som fick hjälpa "Mr. Fighter" från kvällens 3:e bravad!!!

Efter d tog vi taxi hem till mej & hade efterfest!
D va galet!
Pojkarna däckade en efter en vid 4-5 snåret!
Till & me Leya däckade, vid M´s varma rumpa i sängen ;)

Själv somna jag vid 8
Killar e ju såå klena! ;)

En tok rolig men ack så galen helg!

Tack mina Boyz / Musketeers
för en grymt cool Lördag!



 

Kommentarer
Postat av: Sari

Hehe, alla på jorden bloggar juh! Så jag kunde ju inte vara sämre. Jo, flytta till Uppsala i feb. Ska dock bara stanna till maj/juni sen tillbaka till Göteborg:)

Hoppas allt är fint med dig!

2008-03-11 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback