Schlager Extravaganza!



I Lördags va d Final!

D firade vi STORT hemma hos min bror!

Dryck i MÄNGDER bla.
Skumpa, Bira, Sprit &
Jockes-Smarriga-Mint-Choklad-MMmmmm-Mums!

OjojojojOJ va vi blev...."glada" näe, AS PACKADE e nog mer riktigt!

Idag e d Måndag & jag e lika bakis som igår!
Jag kommer va bakis hela veckan!
UUuuuuuuuöööööööhhh
mår INTE så jäkla Schlager Prinsessigt just nu ;)

En sjukt rolig & sjukt lyckad Lördag alltså!
Som d ALLTID blir när vi, dom 4 dårarna umgås!
I LOVE MY BOYS ;)

Nu e planen självklart en Eurovision Final Extravaganza
men innan dess en Kryssning!
Kan ju inte bli annat än Hysteriskt Galet!
Vi 4 på en båt..... ;) ....Längtar redan!

Här kommer lite obligatoriska bilder från Lördagens SJUKT Roliga
SCHLAGER EXTRAVAGANZA
Tack mina Boys / Musketeers / Hunks ;)
för ytterligare en helt otroligt rolig fest!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback