Sommarn e här = Fester, Fester & ännu mera Fester, Varje Dag !!! And I´m Loveing Every Minute of It ;D



Imorgon eller faan...Idag
( klockan e ju snart 4 )
Så blir d Födelsedags Kalas för min Honey Bunny!

Grattis Mange 
min Darling
till 26 Härliga Jorsnurr!

D blir Grillning m. tillhörande aktiviteter
d.v.s
Kubb & Crocket m.m.
&
Jaaaa, självklart alkohol ;D

Har precis bakat en Suprise Tårta ;D

Vad passar väl vår älskade prinsessa bättre än en :

Tårta "klädd" i Rosa Fluff & toppad m. Vit Choklad ;D

Hahahahaha!

( bilder kommer, kan ju inte lägga upp dom nu!!! )
( Då e d ju liksom ingen suprise längre! )

På lördag blir d antingen Fest igen, fast i Enhörna!
( kruxet är : Hur kommer jag hem me Sahara i plånkan ???)

eller

 Familje middag m. HELA familjen!
D va år & dar sen, ska bli super trevligt!
Kanske ska starta me en match på GoCart banan...& visa vem som äger ;D

Fullt upp som vanligt alltså!
Men d e ju d som e underbart me sommarn!


Nu måste jag slå in Manges present!
Hoppas bara d e rätt storlek ???

Va ska resten av er göra i helgen då?
Hoppas ni får lika kul som jag!

Pusselipuss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback