Christmas Shopping & Couch-Blanket-Wine-Movie & True Love...






Åååhhh...
Årets första Snö singlade ner utanför mitt fönster idag!
Stora Vackra flingor, otroligt vackert!

Nu är nästan allt färdig pyntat här hemma, bara Granen fattas.
Men den inhandlar jag direkt vid löning!
Jag längtar, låter kanske konstigt
men den blir sååå himla fin när jag är klar med den!
&
hos mej kommer det inte ens in något Tacky Röd / Grönt pynt!
( Huuua, får rysningar av bara tanken! )
Bara Stylich-Glam...som jag
;o)

**************************************

Hittade "Gran-Pynt" från förr...
Ett Rosa & ett
Grönt Armband...
Hahaha
Det skulle "Representera" oss
Hahaha
Vi va bra tokiga vi!
( You know who you are)
Saknar dej så här i Jule-tider!
Hoppas du har det bra & är lycklig!

**************************************

Hela helgen har gått i "Mysandets" tecken!

Shopping i Lördags m.
" Den Bästa " ;o)
Hann även med en Road-Trip ut till ingemansland...
 Hahaha
...Det va super mysigt!

Kvällen spenderade vi i Soffan med :

 Varsin mysig
Filt
1
BIB Cabernet Sauvignon -95
&

" Saw V "
( Som bara va en massa tillbaka-blickar )
( Ingen höjdare alltså )

Men va gör det att filmen sög!
Vi hade ju super mysigt i Vin-dimman ändå!
- " Det är ju Äkta Kärlek "
Hahaha
;o)

En Super Mysig helg alltså!

Massa Pussar!

;o)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback