Operation om 3 dar...





Efter som alla tjatar...
...här kommer ett nytt inlägg!

Det blir bara ett kort inlägg, eftersom jag fortfarande är skadad...
...och värre kommer det bli!

På Torsdag ska jag in på Operation!!!

Hoppas verkligen d går bra så jag snart e "Back in Business" igen!


*******************************************


Helgen spenderades i Operans tecken!

Jag & Mammi gick på Premiär Föreställningen av Operan
" La Wally "

Det var väl sådär....helt okej!

Det var iallafall EN Aria jag kunde & det va ju lite kul!

Tyvvär så glömde jag fota ALLT som t.ex. 
Mig, Mamma & kvällens Outfits, Buffén, Desserten & allt annat :o(
Klantigt, jag vet!

Vi var iallafall skit snygga både jag & Mamma!

Självklart var vi VIP vilket denna afton innebar :

Buffé med bl.a :
 Snittar, Lax,  Räkor, Västerbottenpaj m.m.
&
Öl & Viner
( Bl.a. ett riktigt gott Rött Shiraz Vin som jag slörpade i mej ;o)
( Vart faktiskt lite små "rund" under fötterna! )
( Men dom fyllde ju på efter varje klunk, inte så konstigt att man blev "lullig" )
Prinsess Tårta & Kringlor var kvällens dessert!

Det var faktiskt en riktigt trevlig & mysig kväll!

Jag & min Mamma har så kul ihop!

Tack Mamma för en Jätte Mysig Kväll!


*******************************************


¤ HALLOWEEN ¤
¤ 2oo8 ¤


Halloween var ju riktigt kul & galet!

Här kommer några smak prov
;o)

  
* Galen Förfest & dom enda barntillåtna bilderna *

  
*Dax att göra stan osäker*

   
* Galna Brudar - Skrattattack - Tisselisspaus *

   
* Let's Twist Again - Gruppkort...typ - Ömhetsbevis


Tack till hela det underbara Halloween gänget för en galet Kul kväll !!!
( Speciellt T = Bästa Bästa )
*MOAH*

************************************************

Sådär ja...

Nu får vi se hur lång tid d tar för mig att bli frisk efter Operationen...

...jag hoppas d går fort...

...fast jag hoppas ännu mer att d blir lyckat!
Vill ju gärna vakna ur Narkosen igen!!!

TIME WILL TELL!!

Toodiloo 4 now Dear Friends!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback