Movie Night on the Couch with Pillow-Blanket-Princess Leya & Glühwein...



Fy Farao va jag e bakis !!!

Pallar inte ens att röra mig !

Så ikväll blir det Movie Night för hela slanten !
 

Ska kolla in en ny Spansk film som verkar mycket intressant...


" Eskalofrío "
- 2oo8 -
( "Shiver" Eng. Titel )




Den verkar lovande, efter vad jag läst !
Får hoppas att så är fallet !
 Får ge er ett betyg när jag sett den !

*************************************

Sen tänkte jag se om 2 filmer...

Såg båda i allt annat än nyktert tillstånd !
Minns knappt någonting så jag tänkte se dom igen...
...den här gången i lagom nyktert tillstånd !

Börjar med Orginalet, den Thailändska & den bästa...

...sen kollar jag på den Amerikanska kopian !

Vad kan det vara för film då ???

Joo " Shutter " så klart !


" Shutter "
- 2oo4 -


 




" Shutter "
- 2oo8 -




Vilken tror ni är bäst ?
Jag gissar Originalet !

Nu ska jag värma lite Glögg & hälla upp ett glas Vin...
...krypa upp i soffan m. Kudde, Filt & Vovve...
...& hålla tummarna för att jag blir rädd !

( Det är dock mycket tveksamt...
...är Immun mot att bli rädd...
...men hoppas kan jag ju alltid !)



Ha en mysig kväll !

För det ska jag ha !

;o¤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback