Surgery Hangover




Har fortfarande baksmälla efter Operationen, är galet seg!
Mysa me Leya
&
lyssna på Nostalgi-Framkallande låtar
är allt jag pallar med just nu!

Operationen gick nog bra...
...vet först om 1½vecka hur resultatet blir!

Idag har jag kollat i Foto album!
Jag har knäppt helt galet mycket bilder genom åren!
Det är jag så glad för, det är ju såå kul att ha
&
 När jag blir Tant ska jag med glädje se tillbaka på
Min Ungdoms Ljuva År & drömma mig tillbaka!

Även om modet ibland är mycket tveksamt! ;o)

Här kommer några smakprov!




- Världens Underbaraste -

  

- My First, My Last, My Everything -
( Med bästisen Morris i mitten )



- Mammas Älskade Principessa -

Ska försöka orka med att scanna in lite fler bilder när jag är piggare...



...Men tills dess får denna 1o poängare duga...




- Skolbalen i 9:an -
- Det Snyggaste Tjej Gänget Genom Tiderna -

Man kan ju inte annat än ÄLSKA den här bilden, den är ju UNDERBAR!

"Those Where the Days"
;o)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Så...
...det va allt för den här gången!

Nu & ett tag framåt är det soffan & vågrät ställning som hägrar för min del!

Ha det bra tills dess!

* MOAH *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback