The Magic of Zapping on The Television...





Har kollat Biljetter till ett place...

Jag bara SKA dit !!!

   

( Invignings kvällen -o7 )


Konstnären
i mig skriker !
 
Vill gå omkring
&
 bara Häpna av alla
Konstnärer & deras installationer!!!



Mad Max in Reality !
Hur coolt låter inte det ???
Och det är verklighet !!!

Jag har hittat den:
 Coolaste Festivalen i Världen !

Hade "Zapping-gudarna" med mig ikväll !
Satt å zappade & helt plötsligt får jag se det...
...ett repotage på TV & det är det häftigaste jag någonsin sett !!!

En Art-Festival mitt ute i Nevadas öken...
 En Art-Festival med en omkrets som sträcker sig mil efter mil !!!
Som ett Galleri...fast ett ENORMT sådant...utomhus...i öknen !

Här samlas 1ooo-tals människor
bl.a Konstnärer & vilka konstnärer sen !!!

Bilderna är INTE riggade
IT'S REAL & F'ING OUTRAGEOUS !!!


Hit ska jag
Titta & låt er Häpnas !!!

( Bilderna är ifrån -o7 & -o8's Festival )



 

 
  
 









Hit ska jag !
I know ALL artists are green of Envy !

Til' next time!

MOAH

;o¤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback