Christmas is Heaven for a Shop'o holic Like Me...




Nu ska jag strax iväg & Shoppa !!!

Juletider är ju rena drömmen för en Shop'o holic som jag !!!

Shopping-Schemat står Julklappar
&
den efterlängtade Granen !!!

Jippi...äntligen ska jag få den totala Jul-Feelingen här hemma !
Can't wait to get my hands on that X-mas-tree !

Glögg-skafferiet behöver påfyllning...
...undra vilka jag ska prova den här gången ?
Congac-spetsad & en me Choklad-smak kanske...!

Ska även handla massa Bak-ingredienser...
...för nu jäklar ska det bli Jul-Bageri här hemma !
Kommer dofta helt fantastiskt här hemma när jag sätter igång!

Ska baka :

¤ Saffransbullar
¤ Saffron Cupcakes m. Vitchoklad
¤ Pepparkakor
¤ Knäckbräck
¤ Chokladkola
¤ Choklad tryfflar
¤ Brända Mandlar

&
känner jag mig själv rätt så blir det nog en hel del annat oxå !
Jag älskar att Jul-stöka !

Näe...nu är det dax att ge sig iväg på lite Seriös Shopping !
Här ska brännas Cash !!!

Bilder på Granen & Bakverken kommer när dessa är klara !


See you Soon...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback