Insomnia with Music & Anthony Bourdain




Ett allmänt känt (bland mina vänner så klart!)
faktum är att jag lider av Insomnia!
( Bland annat *LOL* )

Och va gör man då när Insomnian har hållit mej vaken i snart 3 dygn...

Jooo...

Man gör en playlist me lite softa tunes...
&
Man njuter av att titta på världens
 Coolaste, Skönaste & Flummigaste snubbe...
min nya idol...
Mr Anthony Bourdain!



Jag är ju ett riktigt mat freak...älskar att laga mat...till andra!
Hatar att läsa böker, men  slukar mer än gärna kokböcker!

Fick digitalbox installerad för snart 2 veckor sen
& har sen dess haft ALLA tv-kanaler!!!!
I'm in heaven!!!
Har självklart därför setat fasklistrad framför matlagnings kanalerna!

( Vet att jag inte kommer ha ALLA kanaler länge till...
Skulle egentligen stängts av i onsdags...
så jag bara väntar på att dom försvinner närsomhelst...
Men njuter så länge dom finns kvar! )

Så satt jag där, framför tv'n en sån där "Insomnia-Natt"
&
vem dyker upp om inte Mr Bourdain!



Han är en mycket respekterad Stjärn-Kock
& han e hur skön som helst!



I denna serie (han har gjort flera)
"No Reservations"
åker han runt i hela världen & provar mat!
( Dröm yrke AB!!!)

Han e sååååå cool!
Han va GARANTERAT Hippie på 6o-7o-talet
( Provar mer än mat om vi säger så ;o)

Han e ca 45år, 2m lång & smal!
Han Röker som en skortsten, Super som en torr svamp, Äter som om d inte fanns nån morgon dag
& bara glider runt i sina runda solbrillor!
Han e flummig, kaxig & bara totalt stört skön!
D enda som fattas e långt hår & han e en fullbordad Hippie!



Jag har fallit pladask för denna man!
& håller just nu på att ladda ner 3  säsonger av "No Reservations"
Sen ska jag sträck kolla & bara haka på på hans resor igenom världen!
När jag gått igenom alla avsnitt ( ca 5o st á 1tim )
så ska jag ladda ner dom andra serierna han har gjort!

Jag rekomenderar ALLA som gillar mat el. resor eller
bara vill kolla in denna sköna snubbe
att kolla in serien
"Anthony Bourdain No Reservations"



D e du & jag inatt Tony ;o)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback