Princess Leya I has a new friend & a VIP Party is Coming Up



I KNOW!!!!
Long time no seen!
Men orkar faan inte skriva ibland, har annat för mej!

Fast nu pallar jag!
E inne på Insomnia dygn nr 2 & e piggare än piggast!
Såå....let's blogg....

Princess Leya I 
har fått en ny kompis!

Jag & T åkte å kolla på kissemiss unge....
& T vart kär!!!

Välkommen lilla "Bella"

  

en MYCKET dyr liten tös!!!

Hade JAG haft dom pengarna så hade jag hellre köpt:
En Bil
En 2 veckors Utlands semester
En Shopping  dag som heter duga
eller
En Hund
(för jag e ju egentligen ingen Katt-människa)

Finns ju såå mycket jag drömmer om att göra så listan blir låååång!
Men nu e har jag tyvärr inte dom cashen så jag får fortsätta drömma...

Men söt e hon iallafall den lilla snuttan ;o)

********************************************

Om 1vecka ska ju jag & M iväg till Globen...

Kläd ångesten e ett faktum!!!!

Faan, va ska man ha på sig???

D e ju galet kallt ute
( Säkert kallt inne oxå )
Paparazzi fotografer...Gaaahh....åååångest!!!

Näe nu blev d jobbigt, måste höra va baby ska ha!

Hur som helst ska d bli galet roligt!
Ja menar...
 Jag & baby på VIP med:
Mingel, Skumpa, Skaldjursplatå, Buffé m.m.
Roliga förfest jippon m.m.
Sen Show
&
sen Efterfest!!

GALET kul va ordet!

Näe nu pallar jag inte att blogga mer, ska prova lite outfits isället!

Vi hörs när vi hörs...
...what ever...



Kommentarer
Postat av: T

Åååååh va fint ja ser att du fått det å sidan :D En liten kisse pryder allt :D



Hoppas det går bra me "storgumman" i helgen oxå, he he



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback