Another Fabulous Day with My Family & Plenty of Playtime with the Kidz !




Även Idag vart en Fin Dag !

Vädret va ju riktigt Gött även idag !
Okej inte Strålande Sol men nästan !
Det va ju iallafall inte Regn som dom sagt !

Jag & Mammsen åkte till Brorsan & hälsade på !
Träffar dom så sällan så det va riktigt trevligt !

Fick leka av mig med Små Knoddarna...
...Klättra Träd, Börna Cross, Gunga, Leka Kull, Spaka Boll,
m.m.m.m.


- "Lilla L" har blivit Såå duktig på att Klättra -
- " Toebo ha lärt mej ! "
( Översättning = Storebror har lärt Mig )


- "Lilla O" lät mig Börna lite på hans Lilla Monster  -
- Born to Be Wild -
;o)


- Lilla L & Jag i Äppelträdet -


Tycker det är minst lika kul att Leka som dom...
...Mitt Barnasinne är Intakt !

Börna me Lill-Crossen är ju bara Sjukt Jäkla Kul !!
;o)

Nu väntar vi bara på lite mer Värme så vi kan Grilla !

Eftersom Princess måste vara ute på Tomten
så måste det bli Lite Varmare !
Än är det För Kallt för en Hel Dag Utomhus för min Frusna Lilla Princess...
...Sådan Mor Sådan Dotter !!

Nu ska resten av kvällen spenderas i soffan tätt intill mitt Hjärte-Gos !
Sämre kan man ju hade lixom !!
 ;o)

Imorrn måste jag ringa Veterinären !
Nu är det Svansen som krånglar !
Alltid är det något !



Smell You Later !

Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback