BBQ-Party - Hangover - Tell You All About It Tomorrow - Now....Silence.....Ahhhh....Blessed Silence....



Huuuuuuuuuuuuu !!!

Idag är Jag Död...

Men Varför Däcka i Soffan
När man kan Däcka på en Filt i Solen !?!?

Och Så fick det bli !!

Har legat på en filt HELA Dagen = FAB !
Återställare & Grillning vart det oxå = FAB !
Sällskapsspel & Drinkar = FAB !

Nu är jag rätt Död !
Ligger Äntligen i Soffan med en Underbart Kelig Princess = AB FAB !


Blogga om Helgens Tok-Fest ??

Nej Tack !!
Kan inte ens Se Rakt & Mår inge vidare Alls !!



Blogga om Helgens Tok-Fest Imorgon ???

Jomenvisst !!!
Ny Dag = Nya Krafter
Så imorrn blir det en Full Sammanfattning av Tok-Helgen !!!




Smell Ya Later F*ers


Peace !




Kommentarer
Postat av: Swededalpha

Tackar! Fast den här är bara gjord för att jag skulle lära mig premiere.Egentligen spelade vi in ett bilreportage Jag Wille O Ellis som du ska få se sen.Nästa video är helt sjukt bra.Vi har gjort en video till den gamla låten streetlife men det tar väl nån vecka tills den är klar.Mange o Emil är här och vi håller på med en tv serie som kommer om nåt halvår.

Hörde att Ellis vann på kubb :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback