A Night at The Opera - Totally Wasted - Ab Fab Sisters - Rock On



Dax för Min Födelsedags Present !

Jag va på G vill Jag Lova !!
Med 2 Knäckemackor & 3 Glas Vin i Kroppen var Jag
 Allt annat än Nykter !!
Jag mår ju INTE som en Sessa idag !

Men igår var det alltså dax att kolla vad
Slöddertäljes Stolthet ( Johan Boding ) hittat på !


- Började med en Cigg i Solnedgången med min Favvo Tjej  -


- The Absolutely Fabulous Sisters -


- Det är ju Iallafall 1 som är på G -

 
  - Hela Gänget är Samlat - 


- Fy Farao va Tragiskt -
- Att vara på Konsert & sitta
med armarna i Kors !!?? -

Så här Kul hade Han & Resten av Publiken....
 !!! HELA Showen !!!

Kul att uppträda för en 50+ Publik som bara Sitter !!!
Och med Armarna i Kors Dessutom !!!!
Det måste ju vara Hemskt !!!


Tur för Johan att Jag & Lillis va där !!

För vi gjorde Allt Annat än Satt Still !!




- Party Pinglorna Rockade Järnet !! -



- Tack Älskling för en Super Kväll -




Peace !





Kommentarer
Postat av: Mervi

AVIS! Jag ska gå i september om det blir av igen! :) Älskar Queen!

2009-04-18 @ 08:13:39
Postat av: Princess Leya I



Näe Gör Inte Det!!

Spara dina pengar till nåt kul istället!

För det va faan ingen höjdare ALLS!!

Rätt så Ordentligt B-igt!



Hade jag inte vart As-Kalas

så hade jag nog gått i Pausen!!



Publiken 50+ Bara satt med armarna i kors

& klappade inte ens med!!??



Han körde inte Who Want's 2 Live 4 Ever!!!!!

Hur kan man Inte Köra den????



Så spara dina pengar!

Eller sup dig ordentligt full innan!



Hoppas allt e Fab me dig & Familjen!?

Kram!





Postat av: Mervi

Va! Vad trist att det var så B! :(



Här är det fab, klockan är 22.12 och jag är dödstrött.. Ska gå och sova strax.. Livet som småbarnsförälder.. *fniss*



Pöss!

2009-04-18 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback