Veterinär - Allt gick Bra - Princess Beundrare - "Plutten" 70Kg - Tvättstuga - The Domestic Godess Is Back





Idag va vi hos Veterinären igen !
Allt gick Bra & det var ingen Tumör !
!!!!! PHEW !!!!!

Ska pröva ett Nytt Foder för Princess Mage !
Tjejen/Sköterskan hade exakt samma problem med sin Vovve !
Skönt att nån mer har samma trubbel !
Så vi får Hålla Tummarna för att detta Foder faktiskt Fungerar !!

Hos Veterinären träffar man ju ofta en Massa Vovvar av Alla Slag !
Idag var inget undantag !

Först kom en Amstaff som Faktiskt va Fin...
( brukar inte gilla dom )
...Han va till&med Super Fin !
En kille på 1½ år & 30Kg !! Ett riktigt kraft paket !

Han vart Såklart Jätte Kär i Min Princess !
& försökte sitt bästa att få igång henne till lek i Väntrummet !
Hahahaha Såå Söta Så !
Hans Husse va inte heller så tokig
;o)

Sen klev en Dröm Kille in !!
Den Sötaste Nuffen Jag någonsin sett !!
Han va så Sjukt Fin, Pälsen Blänkte som Guld !

Tyvärr Blev bilderna inge bra, men Jag försökte iaf !!





Det här är Altså
" Plutten "
( Klockrent Namn !! )
Han Väger 70Kg !!!

Asså mer än 20Kg Mer än Mig !!!
Skulle flyga som en Vante efter honom !

Han va den Finaste & mest Välvårdade Bjässe jag sett på Mycket Länge !
Man blir så Lycklig när man ser Lyckliga hundar !

Ringde direkt Miss L & berätta vad som stod framför mig !
Du hade nog Svimmat Miss L !!
" Plutten " fick en Kram av Dig !
( & ca 40st av Mig *LOL*)

Och Han Hälsar Tillbaka med en
ORDENTLIGT Slibbig & Blöt Puss !!

Hahahaha !
Det var den Blötaste Puss jag Någonsin Fått !
Men va gör det när den kommer från en sån Underbar Kille !

Man ville liksom inte slita sig !
Tänk att få ligga Sked med en sån Enormt Stor Nalle Björn !?
Mys Pys AB !!


Men nu är Veterinär-Mötet Klart & allt Gick bra, Super Skönt !


Nu måste jag springa ner till Tvättstugan igen !
The Domestic Godess Is Back !


Peace !




Kommentarer
Postat av: Linda

Å fy fan vilken under bar nalle!! Ge mig!! Å vad man ser terry i nuffen!! Tänk att få spoona med en sn där nalle björn i sängen... Å vad jag myser innombords... :)



Skönt att allt var bra med leya... Kan man slappna av nu...



Å tack för dom underbara orden du gav mig i ditt förra inlägg.. Blev alldeles rörd så en tår trilla ner på kinden... Det värmer otroligt..



Du ska veta att jag är enormt tacksam som har dig i mitt liv med... Så skönt att allt skit kommit fram. Nu förstår man varandra sååååå mkt bättre..Att allt skit som varit inte berott på oss utan 1 otroligt skadad person...



Love you babe....

Postat av: Princess Leya I



Ja han va Så Söt!

Synd att inte Bilderna visar

" Hans Skönhet "Bättre!

Tex.

Hans "Panna"

Den där "Bullen" Dom Har Där syns Inte !?

Och man ser inte Hur Stor Han Faktiskt är !!

Men Jaja...

Söt va han !





Det är ju Sant!

Så Ta Åt Dig & Njut

;o)






Jaa!

Alla Små saker man undrat över

har ju fått sin Förklaring !



( Även om Svaret är såå

Skadat & Vidrigt så man faan Smäller Av !! )



Varje Pusselbit har fått Sin Plats !



Och inte faan är det Vi som Lider !



Love You 2 Babe !



2009-04-22 @ 16:59:07
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback