Studies - 2oo9 First Outdoor Coffee - GTI Rally - Weekend Packing




Jösses va jag är Uppe i Varv !

Hann Plugga typ 1 timme...

( så här ser Jag ut som Pluggis ! )


 


...sen knacka det på Fönstret & Jag fick höra :

" Va i Faan !!! "
" Du kan ju inte sitta & Plugga i det här Vädret !!! "
" Nu kommer du ut !!! "

Då gjorde Jag som Jag blev tillsagd !
Vill ju inte göra nån besviken !
;o)
Så det vart på me Kaffe bryggarn & sen
Ut i den Underbara Solen med Underbart Sällskap !
Vi satt i Solen flera timmar & bara Njöt JÄRNET !

AbFab räcker lixom inte som beskrivning !

Tur att du kom & drog ut mig för
Årets Första Ute-Fika va Totalt Himmelsk !

Våran "Fira Våren" idé m. Lunch & Vin & Titta på Folk tar vi nästa Löning !!
Kommer bli sååå Mysigt !
Längtar Galet Mycket till det !


Efter Fikat bytte Jag om & skjutsade Mamma & Princess 
till P-Hagen för en Skogs Promenad !
Hade tyvärr för lite på mig, så det blev bara en kortis !
Men det var sååå skönt ändå !
Riktig Skog är Lyx !
Sen skjutsade Jag hem oss igen !

GTI Rally Bil är Skit Kul
;o)



Nu har jag precis Tvättat Håret  & ska sätta igång & Packa !

Imorrn blir det som sagt
STRESSIGT VÄRRE !!

Men Jag ska faan palla !

Längtar såå Sjukt Mycket till imorrn !
När alla Möten är avklarade & Vi är framme vid Stugan på Landet !

Ska direkt sätta oss på Altanen, skåla med nått gott vin &
spendera eftermiddagen & kvällen med att njuta av tystnaden !!
Bara Andas Avgas fri Luft & lyssna på Fågel kvitter !
Åhh va Jag Längtar !


Näe nu MÅSTE Jag sätta igång med Packning & allt !

Ha en Bra Helg !



Peace !





Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du/ni får super mysigt på landet! Njut av tystnaden å den rena luften! avis som fan



Ja nästa löning firar vi in våren med en vin lunch! Å barn ledig en hel dag.. längtar järnet



Puss å kram till er från oss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback