11 Hours in The Kitchen...11 F'ing Hours !! - I'm Worth My Beauty Sleep Tonight !!





Precis NU klev Jag ut ur Duschen med Ny Tvättat Hår !
Jag har alltså stått i köket i :
11 TIMMAR

!!! OMFG !!!

Fattar inte hur Jag lyckas !?
Planerade ju allt...Enkelt, men Fett Gott...ändå tog d 11 timmar !?
Det är Perfektionisten i Mig som förstör allt !!
Allt Måste va Perfekt !

Men nu är jag klar & Mina Gäster kommer INTE klaga på mina 11 Timmar !!
Jösses vilket Kalas & vilken Middag som Väntar Oss !!
Åååhhh så Gott det ska bli !!




Till ALLAS förtjusning så har Jag Tack Vare (??) Min...
...Låt Oss Kalla det "Mat Fobi"(!?)....
...Lyckats göra en Feast i Kalori-Snål tappning !!

Vilket betyder Ät & Ät Ännu Mer för Det Gör Inget !!
Så Imorrn bli det en Massa Mumsigt !
Can't Wait !!




Kom Precis på att Jag inte Ätit Någonting Idag !!
Inte Bra !!
Har inte haft tid !!
Måste göra en Macka el. Något, NU !!





Längtar JÄRNET tills Imorrn !!

Jag får ha mina Kära omkring Mig HELA DAGEN !!
Det är Lyx Det !!
;o)
Hahahahaha !!




Orkar tyvärr Inte Skriva Ett Enda Ord till !!
Nu ska göra min Macka sen ska Jag...
...Välförtjänt Däcka !!




Vi ses Imorrn Miss L...

...Tidigt...

...i Solen...

...med Vinet i Handen !!
;o)






Peace Allihop !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback