Lovely Dovely Day - Fabulous Sunshine - Ice Cold Beeeer - Princess got a Royal Bath - Picknick with My Godson - "Kubb" - BBQ Party





Sikken Härlig Dag !
Har vart på Språng Hela Dagen & Älskat Varje Minut !
Kanske för att jag bara gjort Roliga saker i&fs !?

Har Lunchat me min Favvo Tjej
Handlat för Imorrn
Hjälpt Brorsan på BK
 Handlat lite till
&
Knäckt en Bärs i Solen
!!! Freaking Fantastic !!!

Har till & me hunnit Bada Min Princess !!
Nu är hon Ren & Fin & Luktar som en riktig Sessa !
Hon ligger / kryper omkring i Soffan & "Muschar"
"Muschar" = Snurrar & Drar sig Torr På Handukar i Soffan !
Pretty Darn Sweet !
Mammas Snutta !

******************************************************

Imorgon Förmiddag
 Kommer Min "Snutte-Plutte-Gos-Hjärtat-Älskade-Lilla-Snutten" på Besök !
Åh va jag Längtar !!!
Vi ska på Picknick i Solen & bara ha det Mysigt & Kuligt !
Men det är som sagt på Förmiddagen !

******************************************************

På Eftermiddagen är det dax för ett Sju Jäkla BBQ-Party !!
Nu Jäklar Blir det Party i Solen med Obligatorisk Kubb Turnering !!
Galet Efterlängtat !
Ska bli Sååå Gott & Sååå Kul !
Strålande Sol, Härliga Vänner, Härlig Mat & Härlig Fylle Kubb !!
;o)
Kommer bli Fabulous !

******************************************************

Nu ska Jag fixa lite Inför Imorrn !

Men måste slänga in en "Shout-Out" till Miss L
Som Just nu ligger på Ett Härligt Hotell & Njuter med sin Make !
Hoppas Verkligen ni får en Maximalt Fabulous Kväll / Dag !
Att ni Njuter Ordentligt av Både Varandra & Omgivning !
Det är du Såååååå Värd Babe !
Tänker på Er !


Näe, dax att Marinera lite Meat & Sånt !

Skål !

Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback