Minnesförlust av Stress !? - Vad var det Jag skulle göra Idag ?? - Totalt Tankspridd !! - Städa Kanske ?? - Möblera Om ?? - Yeeeey - Absolutely Fabulous Shopping Spree !! - Städa !! - Möblera Om !! - Sessan Vill Sussa Kudde Nu ! - " Trötter " Det är Jag D





Vilken Dag Detta Blev Då !

Började städa imorse...
( Det Va Kaos efter helgens Packning & Stress Party Piffande )
...har nästan städat allt!

Då börjar Mina Tankar Snurra...

Nu funtar jag på Ommöblering i Vardagsrummet !

************************************************************

Vi ska ju ha Mys-Party Kväll...

 Men just nu är det möblerat för
" Fest & Maximalt-med-Dansgolv "

Ska nog möblera om till 
" Mys-Pys & Easy-Access "
Känns som en bra idé !

Sen ska jag fixa mer på Lördag, typ Kuddar & Filtar & Ljus & Mys-Fint !
Sånt som passar på 7 års Kalas !

Så Nu ska Jag sätta igång med Det !

************************************************************

Sen ringde Mamma...

- " Birthday Shopping in STHLM ?? "

- " Aaaww, Yes Please Mummy Dearest !! "


!! Min Mamma är Bäst !!


Men Stan betyder oxå :
 Leta Hundvakt !

Så Jag fick avbryta Städningen
& sätta igång & Jaga !

Det gick efter lite Grundlig Planering Bra !

Så nu är Bäbisvakt löst
=
Slippa Stressa Järnet på Stan, för att Skynda Sig Hem till Bäbis !


Så Snart ska Jag & Världens Bästa Mamma ha en Hel Dag på Stan !
;o)

Ska köra en ordentlig runda på Söder...

Men med Våran Kondis Hinner vi nog...
( Som Vanligt )
...med Hela Stan !!


Ska bli Såååååååååå Skönt !!

Hoppas på Sol & Rosé på en Uteservering !
Absolutely Fabulous !


Efter Stan Hinner Jag köpa Allt det Sista till på Lördag oxå !
Jag måste till Systemet & till Mataffärn !

***********************************************************

Sen har Jag ( i städ pauserna ) letat lite Recept på Nätet !

Men Jag får bara Mer Besluts-Ångest ju Mer Jag tittar !?

Ska nog sluta med det !

Ska köra Mitt Race med Mina Recept !
Det brukar ju göra Succé !

*********************************************************

Nu MÅSTE Jag Möblera om, Innan Jag Totalt Däckar !
Är Helt Slut !

Hoppas Klockan Snabbt blir Kväll så
Jag får Nanna Kudde !

Men det är väl så det är att fylla 7 !?
;o)


Men innan Sömn lite Arbete !
Dax att Sätta igång !



Tack för att Du finns Mammii !
Längtar !



 - Dom 3 Coolaste & Snyggaste Bruttorna i Världen -
;o)





Peace !






Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet att du alltid kan fråga mig om doggy vakt!! Jag njuter ju av fulla drag varje gång jag får gosa voffse!!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback