Oohhh Finally - a Superb Reason to Celebrate with a Delicious Dinner






Äntligen har Min Vidriga Vatten-Ansamling i Kroppen Lagt sig !!!
Tog ju "Bara" 3 Härliga Dygn !!
( Ironin vet inga Gränser)


Har setat inne & gömt mig sen i Lördags !
Men hur kul är det att Visa Sig Ute när det ser ut som man :
Sprutat in Sinnessjuka Mängder Silicon i Både Kropp, Läppar & Ögon !

Jaaa, så får vi ju inte Glömma Min : 
"Gravid-i-8:nde-Månaden-Mage" som hör till oxå !!


Näe, Ve & Fasa !
Faan att Man blir Straffad för att Man Äter Gott !!
!! Ggrrrrrr !!

Men det va Faan Värt det, Fredagen var Sagolikt Underbar !!



***


För att Fira att Allt nu är "Back 2 Normal"
så drog Jag med mig Min Älskling till Mat-Affär'n !

Alltid lika Härligt att Bara "Va" med Min Wife'i !

Vi börjar även få Galna Crawings efter en Ny Lyx-Kväll !
Har planerat den Läääänge, Men nu Jäklar SKA vi ha det !
Löning, sen Kör Vi  Järnet !!

Mängder av :
Skumpa, Vin, Delikatesser, Plock, Snacks, Desserter & Filmer
1ooooooooooo% Lyx & Njutning
! Just the Way we Like It !



***



Köpte ju även Käk för att "Fira" !!

Har Nu Avnjutit :

KronDills Stuvad Färskpotatis m. Isterband & Rödbetor

Det var den Godaste Stuvningen Jag NÅGONSIN gjort !!!
( !!! Då är det Bra Jävla Gott kan Jag säga er !!! )

Ååååhhh, Njuter av Bara Tanken !!



***


Har setat & Snickrat ihop Middags-Förslag till Lillis !

Vi ska Snart Leka Äkta "Svensson-Liv"
&
Jag ska Fixa Massa Käk som Vi kan Frysa in = Mat-Lådor till Lillis !


Har skrivit ner Mat-Förslag / ca: Pris & ca: hur Många Portioner det Blir !

Ska bli Kul & se vad hon Väljer !?



- Moi & Min Älskade Lillis -


Längtar Järnet till :

En Sol-Dränkt-Balkong, En Riktig Skog
&
 Lillis Underbara Sällskap


Ååååhhh va Jag Längtar !!!



***


Har även setat & skrivit på Meny Förslag till Miss J's Födelsedag !!
Nu har hon MASSOR att Välja emellan !

Du får komma över till Oss när vi Leker Svenssons
så vi kan Planera Lite !



***



Näe hörre Ni Ni...


...Beauty Sleep Here I Come !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback