Kidz - Doggs - Rainbows & Friends




Gasen i Botten & så Kör Vi !!

Mycket har skett...
...men får väl iaf ge er en Liten Recap !


********


Mina Älskade Kidz var här på Fika !

Guuuuuud Va jag har Saknat Dom !!!
Finare Killar finns Inte !

Lilla E & Princess
aka.
Helan & Halvan / Piff & Puff
Busade, Lekte & Kelade som dom Alltid gör !

-" Hon har Saknat Mig "
Säger Lilla E med Världens Leende
Samtidigt som Princess Fullkomligt Överöser honom med STORA Pussar !

Dom 2 har en Obeskrivbar Kärlek till Varandra !
Man kan inte annat än Luta sig Tillbaka i Stolen, Njuta & Le !
Mina Finaste Fina...Blir Alldeles Varm Innombords !

**

Lilla W...
( som Nu är Allt Annat än Liten, vart tog Min Plutt Vägen ??? )
...är en Fullkomligt Underbar Kille !

Sötare än Socker, Charmig, Snäll & med ett Hjärta av Guld !
Jag är såååå Stolt över honom !
Du är Bäst W !!


****


Vi tog en Fika innan dom var Tvugna att åka vidare...

****

...15 min Senare...
-" Huuuuuuu...mår inge Vidare ALLS "


...Ytterligare 15 min...
-" Hallå Porslins-Gudarna Här Kommer Jag " !!!
&
 Där stannade Jag i ca: 3 timmar !!


!! Mat-Förgiftning AB !!

DÖD ÅT "TIDERMANS"


********

Har även hunnit med en Doggy-Dejt !
Princess har fått en Ny Polare ! 

Välkommen "Elsa" !!

Bortsett från Elsas Teckning så är Hon Galet lik Princess som Valp !

( Att Försöka Fota 2 Busande Voffsingar...är INTE Lätt )



Som dom sa Förr : -" Lika Barn Leka Bäst "

Så Sant, Sååå Sant !!


********

I Lördags Drog vi Arslet ur Vagnen & styrde Kosan mot Stan !

En mer Lyckad Dag hade Ingen av Oss kunnat Önska !
Vi hade såååå Jäkla : Kul & Roligt & Trevligt, Hela Dagen Lång !

Tipp Topp & Perfa & Ab Fab & Darn Sweet !

( ! Klicka för Större Bilder ! )


- Lunch Time - Happy Me - The Gang -


- Mark & Jonas - Alexander Bard - 



- Vi fick ett Härligt Glitter Regn över Oss -


- 3 Glada Party Bruttor -

Faan Va Snygga Vi är !!
;o)
Men Vi Försökte ju iallafall...Alltid Nåt !?


- Glada & Galna Människor i Mängder = Galet Kul -


- Kärlek i Sann Pride-Anda -

Dax att Styra Kosan mot en Restaurang & sen Hemmåt !


- Plutten Sussar som en Prins -

****


Vi åkte & Käkade"Crazy Town" !

Nu har Jag Testat dom & Betyget blir : Never Again !
( Dyrt, Snålt, Trist & Blaha,Blaha )


Bortsett från Middagen så Var Dagen Perfekt !


Tack Allihop för en Super-Toppen-Dag !
;o)



********


Idag har Jag stått i Köket Hela Dagen !


Har fått 2 Beställningar :

2 Desserter till ett Dop
&
1 Dessert till ett 1-års Kalas !


Det är Verkligen Super Kul att Baka & Dona !
!! I LOVE IT !!

Gissa om det Doftar Galet Gott Här Hemma just Nu !!


********


Näe, Dax att Räta ut Svanken Känner Jag !


Peace !







Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Hej!

Snygga bilder på Elsa, inte.. Heheh..

Men det är ju skit svårt att fota hundar!

Vägrar ju vara stilla.



Och bilden på oss 3 då, hahah..

Ja blundar o ser allmänt knäpp ut men men.



Trevlig kväll!



KRam

Postat av: Princess Leya I



Nämen Howdy Neighbour !

;o)

Haha, Jaaa att Fota Lekande Voffsingar är Riktigt Klurigt !



Bilden på Oss 3 är ju Klockren !!

Den är så Fel så den blir Rätt !!

Jag Älskar Den !

Tack för en Jätte Mysig Dag !



Ha en Mysig Kväll !

Kram !



2009-08-03 @ 23:01:52
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback