Melodifestivalen 2oo9 - Deltävling 3 - Leksand




På Lördag är det dax igen !
Deltävling 3 !


Schlagern börjar ju lida mot sitt slut !!!!
Noooooooo !

Det är Bara 3 Lördagar av Underbar Schlager kvar nu !!!

Varför tar allt roligt slut såå fort ?
Skulle för min del gärna få hålla på i Många
Veckor & Månader !


Men men, nu är jag ju inte Christer Björkman
så jag får tyvärr inte bestämma, bara sitta här & ta emot !

Men jag är Övertygad om att Jag skulle göra
ett Mycket Bättre jobb än honom !
Speciellt vad gäller Musiken !!

Asså Många bidrag blir man ju Såå Arg på !
Va fasiken har dom i Schlager Världen att göra ??


Nu ska jag inte "Egga" upp mig själv i till ett
Hata-Christer-Björkman-Humör...
....som såååå många gånger förr !


*******************************************************

På Lördag är det svårt att gissa vilka som går vidare ?

Jag gissar på :
BWO

Sen är det svårt...
 får nog gissa på :
Velvet

Men sen är det ju bidrag som kan Skrälla
beroende på vilken Åldersgrupp som Tittar & Röstar !

Pensionärs-Favoriten:
Molly Sandén

50+ Favoriten:
 Mikael Rickfors


Fjortis-Favoriterna:
EMD


Dom ovan har ju verkligen "Sin" Publik !
Allt hänger på vilken "Publik" som Tittar & Röstar !

Men nu har jag sagt va jag tror !
Vad tror ni ?

Time will tell !


*******************************************************


Här är Lördagens bidrag :


1.
Velvet
"The Queen"




2.
 Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox
"I got U"



3.
Molly Sandén
"Så vill stjärnorna"


4.
E.M.D
"Baby Goodbye"


5.
Mikael Rickfors
" Du vinner över mig "


6.
Maja Gullstrand
 "Här för mig själv"



7.
Sofia
"Alla"



8.
 BWO
"You're not alone"




Mycket stor Blandning !


Längtar till Lördag !




Peace !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback