Melodifestivalen 2oo9 - Deltävling 4 - Malmö




Ikväll blir det ett Hav av Kuddar på Golvet så
Jag & Princess kan ligga Mjukt & Mysa !

Hon är helt Sänkt & Trött !
Hon har Ont & har Skrikit några gånger !
Det är så hemskt när jag inte kan hjälpa henne !

Kan bara Krama henne & Prata med henne
så hon känner sig Lugn & Slappnar av !

Nu sover hon igen...
...hon har fått Smärtstillande/Lugnande !

Skönt att se henne Slappna av & Sova !
Skönt att Se henne Överhuvudtaget !
Blir helt Gråt färdig när jag tänker på hur nära det var...

Men tack vare Änglavakt så klarade hon sig !
Hon Lever & hon är Hemma !
Det är Lycka !


*************************************************

Denna Schlager Lördag spenderas alltså
under en massa Filtar i ett Kudd Hav på Golvet !

Mysigt Pysigt & alldeles Underbart !


Ikväll är det en rolig Deltävling !
( till skillnad från förra Lördagen )

Jag håller till 100% på Agnes !
Som enligt mig har en av Sveriges bästa röster !
Har ju ingen aning om hur Låten låter, men tror att hon kommer va GRYM !
Hejja Agnes !

Här är kvällens bidrag :


1.
Agnes
" Love Love Love"



2.
Starpilots
"Higher"



3.
Susanne Alfvengren
"Du är älskad där du går "



4.
Anna"Sahlene"Sahlin & Maria Haukaas
" Killing me tenderly "



5.
Thorleifs
"Sweet kissin' in the Moonlight "


6.
Sarah Dawn Finer
"Moving on"



7.
Next 3
"Esta Noche"
(Bild Saknas)

8.
Malena Ernman
"La voix"






Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback