TvättstugeHELVETE !!!



Blir faan tokig !!

Har så SJUKT mycket tvätt att ta hand om !

 Kläder :
2 maskiner Mörktvätt
1 Ljus 
1 Handtvätt
 

 Sängkläder :
6 Påslakan 
 6 Underlakan 
8 Örngott


Mattor :
Hall 
Badrum 
Sovrum 
Kök


Princess Leya's saker :
 6 Filtar 
 Sängfodral 
Sovtäcke



Blir ju typ 13 Maskiner totalt
&
 det finns 2 Maskiner
så det är ju lugnt !

 Bara att boka "dubbel-pass" idag & imorrn
&
köra på i 13 timmar så är jag ju klar sen !


Trodde jag ja !!!

Kommer ner i Skitstugan & ska köra mina 2 första lass...
...då funkar inte den ena Maskinen !!!
TVÄTTSTUGEHELVETE !!!

Nu står jag här
med 50:11 Mega Kassar med tvätt
&
 1 enda fungerande jävla Maskin !!!

Kul lixom !!!!

F**K.........blir väl klar lagom till Sommarn !!!!!

HELVETE !!!

Nu är det jag som kör max 2 maskiner idag...

( är ALLDELES för Pissed-Off för att kunna tvätta )

...så får jag åka till Mammas tvättstuga & tvätta istället...
...där har dom ju iallafall Maskiner från 2000-talet !


 När den pågående Maskinen är klar är det jag som :

Sätter mig i Soffan...
Räknar till 10...
tar några Djupa Andetag...
&
Sveper ett STORT glas Vin !!!

Helvetesjävlatvättstugehelvete !!!








" Far åt pipsvängen "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback