Min Älskade Bäbis hade Änglavakt !





-" Läget är Stabilt, Men..."
 " Hon övervakas noga då det finns stor risk för komplikationer "

Sa Veterinären som precis ringde !

Hela hennes Livmoder hade Total Pajjat
&
hon förlorade mycket Blod !
Hon var Extremt Nära att Stryka med !


Min lilla älskling hade Änglavakt
&
jag vill gärna tro att jag vet vem den Ängeln är !
Tack för att du räddade henne !



Just nu gråter jag bara...

...Jag va verkligen Övertygad om att
det va sista gången jag fick se min Bäbis i livet !
Som att min värsta Mardröm blivit sann !
Jag har Aldrig sett så Mycket Blod förut...
....vare sig från ett Djur eller Människa !
Jag har Aldrig haft en hemskare Natt
& jag har Aldrig vart så Rädd !


Faran är inte helt över, men hon är ju "Stabil"
 (va nu det Verkligen betyder egentligen !? )
Dom skulle ringa så fort hon vaknat & dom hade tagit alla viktiga "Tester/Prover".....
( hörde bara hälften av vad han sa, Hjärtat dunkade så högt )



Men hon lever, min Älskade Bäbis lever !
Det är vad som håller mig igång just nu !



Tack alla mina Fantastiska Vänner !
Ni är helt otroliga !
 Era Underbara SMS & era vackra ord betyder så mycket !
Ni har alla en Stor plats i mitt Hjärta !


Speciellt du Miss L
Dina ord ger oss Värme & Styrka !
Tack för att du finns !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback