På Solig Promenad med Min Älskade Princess Leya I



Äntligen är Solen här !
Gud va både jag & Bäbis saknat den !

Vi tog en härlig promenad idag !
Leya Skuttade & Sprang
&
Va alldeles Lycklig !



Är det någon som Hatar Regn & Slask
så är det min Prinsessa !

Hon VÄGRAR gå på promenader i slaskväder !

Hon springer in i Busken & "gör sitt"
sen Sittstrejkar hon & Vägrar röra på sig 
åt något annat håll än Hem !





Men nu när solen är framme då är det andra bullar vill jag lova !
Hon skuttar omkring som den Lyckligaste lilla Prinsessan i världen !

Så bedårande
&
Så smittsamt...

Kom på mig själv att jag gick omkring med
Världens leende på läpparna !
Jag blir Lycklig när hon är Lycklig !



Jag blir totalt uppöveröronen förälskad i min lilla tösa
VARJE DAG !
Varje dag inser jag hur otroligt underbart det är att
få dela livet med henne !

Ingen dag är den andra lik
&
varje dag är en gåva !

Att man kunde känna sån här kärlek till någon trodde jag aldrig !




Utan henne hade jag inte stått här idag
hon räddade mitt liv !

Njuter & Tar till vara på varje sekund
jag får dela med min Älskling !

Hon är helt Fantastisk, hon är mitt Allt !



Princess Leya I

My First - My Last - My Everything...





...Now and For Always !

Du är ju bara sååååå bedårande...

...Älskar dig Hjärtat Mitt !





Kommentarer
Postat av: C

Hittade hit av en slump & inte gjorde det något.

Sett att du inte bloggar längre, men otroligt fin donna du har & hon påminner något kusligt om min egen ETTA här hemma (som lustigt nog också är en anledning att jag finns i livet idag) så jag bara måste fråga vilka din Leyla är efter?



Mvh

2009-10-06 @ 03:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback