Jag & Princess Mys-Pyser under en Tjock & Mysig Filt tills Solen kommer fram igen



Brrrrrrr !!!
Idag vill man ju inte gärna gå utanför dörren !

Varken Jag eller Princess gillar Kyla & Slask !

Hon springer...
( som vanligt vid sånt här väder )
...in i busken & "gör sitt",
sen Sitt-Vägrar hon !

Hon vägrar gå åt något annat håll än hem !

Fast Hey...Jag klagar inte !
Jag fryser & hatar detta väder lika mycket som henne !

Sådan Mor Sådan Dotter !



Idag är det Jag & Princess som lägger oss under en
 Tjock & Mysig Filt i Soffan !!

 Ska Plöja igenom alla nya Postorder Kataloger !
Sweeeeeet !
Har 5 st nya som bara väntar på mina
Shop'o holic fingrar !



Näe...
Dax att krypa in under filten med min
Älskade lilla Princess !



Hoppas ni får en lika Mysig dag som vi !




Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback