Wild Kids ett Fantastiskt Program för BÅDE Små & Vuxna!




Ett Tips till både Barn & Vuxna !

Wild Kids

Lördagar kl: 19.oo
 SVT 1


Det här programmet är värt sååå mycket mer
Publicitet & Beröm än vad det får idag !


Det ett Genialiskt koncept som går ut på att
ge Barn bra Erfarenheter
Att ta Ansvar & vara bra Vänner & Medmänniskor !

Vi vuxna har en del att lära av dessa små...
...men ack så Underbara Människor !



Har sett alla säsonger & blir alltid lika imponerad av
Barnens Otroliga Kämpar-Anda !

Under Säsongen får man följa dessa härliga ungar
när dom utsätts för olika saker !

Första priset är en resa till Afrika !
Vägen mot priset kantas av :
Tävlingar & Utmaningar
Hemlängtan
som blandas med Förälskelser
Det har ALLT !


Kolla in det här...
....offra 15 min av ditt liv & kolla in dom här ungarna !

Sen kan du ju ställa dig frågan
om du själv kommer ens inärheten av deras "Jävlaranama"!!
Det här är Galet Imponerande !






William
Killen som ger ALLT !!

Jag gråter alltid när jag ser det här...
Vilken HJÄLTE !!!
Snacka om att vägra ge upp !
Han bara SKA Vinna !
Han är Helt Otrolig !
Min Hjälte !




Ola Lindholm är
Grymt Bra som programledare !
Han får inte heller den kred han förtjänar...
...förns nu :

Ola Lindholm
Du Är Guld Värd i Detta Program !!



Wild Kids
Är ett Fantastiskt Bra Program !!

Så alla Barn & Vuxna
Missa INTE detta program,
som nog är den bästa "Reality-Såpan"  NÅGONSIN !

Wild Kids
Lördagar 19.oo
SVT 1


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback