VETERINÄR HELVETE SVARA!!!! NR 2



Fortfarande inget Svar !
Hur faan e d Möjligt ???

Kan inget annat göra än att ha mobilen i ena örat
&
Febrilt leta Veterinär
&
Leta på Nätet efter Symtom...

Läste på nätet...
" Om en hund har svårt att Kissa & har Blod i Urinen
så kan det vara Njur/Urin-Sten
"

Men Leya har inte lite Blod i urinen
Hon Blöder !!!

Vi va precis ute & kolla om hon hade nåt problem...
...men NÄE!
Hon e nästan lika pigg som vanligt !
Typiskt hennes ras oxå, dom visar ju inte smärta !

!!! SVARA DÅ IDIOT VETERINÄR !!!

Blöjan jag satte på henne...

( för att förhindra att det blir ÄNNU mer Blod överallt  )
 &
( för att hon inte ska Slicka )

...är TOTALT genom Blodad !

Det är som att blodet är aningens Koagulerat
( lite tjockare än vanligt ) 

!!! SVARAAAAAAA !!!

Fattar inte...
...jag är HELT Maktlös !!

Om typ 1.5 tim vaknar Mamma...
...men va gör det...
...dröjer ju fortfarande 3-4 tim innan Veterinären öppnar !!!


Nu Sover & Drömmer Bäbis....

...Snälla Högre Makter, Låt INGET hända med Mitt Allt !

Hur i HELVETE kan det va sååå många som ringer
så jag inte ens kommer fram ???
En vanlig vardag ???

 Har ringt sen kl 23 !!!
6 tim
 &
 inte ens ett livstecken från Veterinären !?

Faan va PISSED OFF jag blir !
Det här är den Absolut Värsta Natten i mitt liv !
Att timmarna går så SJUKT sakta
när dom verkligen behöver gå så SJUKT fort !


Ska kolla till Bäbis igen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback