Jag har Aldrig varit så rädd som jag är just nu!




Hon MÅSTE klara sig !!!


Nu är jag hemma igen...
 ...i en Blodig lägenhet !


Men Mitt Allt är kvar på Djursjukhuset !

Hon fick gå före alla
&
 Jäklar vilken fart det vart på Veterinärerna !

Mitt Hjärta ligger just nu & Akut Opereras !
Någonting har Totalt gått Sönder i henne !
Men Vad vet dom först när dom "Öppnar" henne !

Men på deras reaktioner förstår jag att det är nåt
Riktigt Jävla Allvarligt som Hänt !


Det var sååå jävla läskigt, det var ju sååå Sjukt mycket Blod !
Det bara forsa ur henne !

Trodde först att hon typ blivit Spetsad i magen av en tjock pinne
som sen åkt ur & lämnat ett stort Hål som det nu Rann ur !

När jag började skölja henne i duschen...

...Igenom 1cm Tjockt Blod-lager 
som Täckte Hela magen på henne...

...När jag fick bort det så va det ju inget Stort Hål i Magen utan
 "Snippan" det bara Forsade Blod ur !

Vilket nästan är Värre...
Någonting Inuti min Bäbis har ju typ Exploderat !

Hade det vart ett Sår så hade man ju lixom ändå Sett orsaken !

Men när det ligger Inuti då är det Faan Allvarligt !
Nåt Organ har Totalt Pajjat & sprutar nu ut Massa Blod Inuti henne !!

Nu har dom Extremt Snabba Veterinärerna
skickat min Bäbis i il fart till Operation...

...Jag kan bara sitta här...
...och vänta på att dom ringer !
Torka bort allt Blod & Vänta...

Tänk om något händer ?
Tänk om hon inte går att rädda ??
Jag kan ärligt säga att då vet jag inte vad jag gör !
Hon är mitt ALLT, min trygghet, Mitt LIV !
Jag har nog Aldrig varit så rädd som jag är just nu !


Hoppas dom ringer snart !


Hoppas, Hoppas, Hoppas...








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback