Confessions of a Shopaholic & Mys-Pys i Soffan !




Ikväll ska Jag & Princess krypa in under en Filt i soffan
&
kolla på
" Confessions of a Shopaholic "



Gillar Isla Fisher skarpt !
Hon var ju Galet Rolig i Wedding Crashers
som en lite smått Psykotisk-Besatt-Kärlekskrang-Tjej !
Hoppas hon är lika rolig i denna !





Hon är Gift & har Barn med en av den
Galnaste & Roligaste killen på denna planet
Sacha Baron Cohen
Vilket kanske förklarar hennes Galet roliga humor !

Här har ni Trailern !



Jag förväntar mig en SATC fast med humor !
För Mode är det Mer än Gott om i denna Film !!

Bara att ställa in sig på att bli "Grön"som vanligt !
Fast kommer ju iaf få Skratta
som plåster på min Shopping-Avudsjuka...
...alltid nåt !?


Hoppas ni får en lika mysig kväll som Jag & Princess !




Peace !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback