I'm gonna Dance Dance Dance....





Ikväll smäller det !
Äntligen dax för Årets första
Schlager Kväll !

Skumpan ligger på kylning & väntar
&
Jag står & Dansar i Vardagsrummet !



******************************


Ikväll gissar jag att dessa vidare till
Final & "Andra Chansen"

Shirley Clamp
Alcazar
&
Marie Serneholt

Ska bli intressant att höra alla låtar...
...dom kanske suger allihop !?

Time will tell....

*****************************


Självklart pumpas det Schlager ur mina Högtalare...

...men även en Annan låt som jag fått "Dille" på...

...Nämligen Den Här :




" I'm falling In love with your Favourite Song...

I'm gonna Sing It all Night Long...

I'm gonna Dance with Somebody...

  Dance with Somebody...

Dance Dance Daaaaance
 "





Cheers !


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback