a Wonderful Birthday & a Fabulous Valentines Day




WOW !!!

Min "Besökar-Statistik" sköt i Höjden igår !!!

Tänk att så många människor satt vid datorn igår ?
Tydligen fler än jag som är singel !


Tack alla Nya Besökare !

Hoppas ni gillar Bloggen
&
 att ni hade en Fin Valentines Day !



**************************************************



Igår var det ju Valentines Day...

...men Framför Allt :

Princess Leya's 6 års Dag !

Grattis Mammas Bäbis !

Vi hade en Totalt Super Mysig dag !




Vi började dagen med en Härligt Solig Morgon Promenad !

Sen fixade vi Födelsedagsfika & Tårta !

Morfar kom för att Gratta Födelsedags Barnet...

 

...som Tack fick han sig en Ordentlig Puss !!
Hahahahaha !


Princess sitter på bordet
&
Pussar bort Kaksmulor från Morfar...



...medans hon väntar på sin Favorit...

...Mormor är på intåg !



"Grodan"
väntar Hoppfullt men Förgäves
 på att nån ska Tappa en Kaka under Bordet !


Sen åkte vi till Favorit Skogen för en Helt Underbar
Lång Promenad !

 

Det va Kallt men va gör det när Solen Strålar !?


**************************************************


Eter den Härliga Promenaden åkte vi tillbaka hem 
&
Fixade en Mys-Pysig Schlager Middag med Mormor !


Glömde helt bort att Fota vår
Über Fina Schlager Dukning i Lila, Svart & Glitter
&
den Super goda Maten !

Men tro mig det va Jätte fint & Galet Gott !



Men kom iallafall ihåg att Fota den
 Förbjudet Goda Desserten !

 


Fy Va Gott det va !
Mumsfilibaba AB !


****************************************************



Schlagern va ju faktiskt riktigt bra  !

Hejjade & Röstade på :

Måns
&
Lili & Susie

Jag vart Glatt Överraskad av Systrarnas Comeback !
Dom hade ju kunnat Floppat TOTALT !

MEN...
 
..det var Bättre än Bra...
...det va GRYMT !


Jag Älskade det !

Mina Barndoms Idoler är Tillbaka !
Coolt !


***************************************************


Hoppas ni alla hade än lika Mysig Valentines Day som
 Jag & Princess !



P.S.

Massa Pussar & Kramar till Alla ni Sötnosar
som skickade fina
Gratulationer & Valentine Hälsningar

till Mig & Princess !  
Ni är Underbara !
Tack !


D.S.



Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback