Katastrofal Schlager Deltävling!




Tog mig igenom Fredagen !
Phew...jag Lever !
Hehe !

Men kände att det är nog bäst att hålla sig Lugn Även idag...
...vill ju inte gärna få tillbaka min "Kära Lilla Sten"
Jaa, jag är Ironisk !

Sitter nu & Lider mig igenom denna
Hysteriskt-Ur-Usla-Deltävling !
Suck va dåligt det är !



Började ju bra...
alltså...
...själva "Introt"!


Min gamla Kärlek från
"Ebba & Didrik"
va me i "Inledningen" av Schlagern !!
(när dom skulle komma på saker om Leksand)

Mikael Lindgren
aka
 "Mårten"
Killen som hade allt!!



Han va fortfarande...mumsig !
Hade ju inte tackat nej om vi säger så !

Om vi bortser från att "Mårten" va med...


...så SUGER denna Deltävling !!!

Det är ju inte Ett Enda Bidrag som är bra !
URUSELT !

Tittar mest för att jag "måste"...
...kan ju inte svika en 26 årig Kärlek & Tradition !

Minns min Barndom...

...Vi & Grannarna/Bästa Vännerna Sprang hem för att se detta !
Varje år samma sak !

Jag Älskade Älskar än idag...
 ...Varje minut av hela Spektaklet !

Det var Kärlek vid första ögonkastet !



Ser fram emot Nästa Lördag !!


Då är det Bra Bidrag, Bra Artister 
&
 Schlager-Fest som gäller !


Ska bli sååå Kul !

Can't wait !




Peace !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback