Om jag fick bestämma...så skulle det bli rätt !



Top Model e Kul...
...Jag gillar d !

Men jag Fullkomligt AVSKYR 
Tyra Banks !!!

Kan inte me den Bruden asså !
Hon är ju bara FÖR Mycket !
Får rysningar bara jag tänker på Människan !

Fel person vinner alltid !!

Den som borde vunnit...Min Favvo
åkte förra gången !!
Katastrof !

Asså en snyggare Brutta än
Elina
 får man ju leta efter !
Sjukt Snygg !

  
 

Galet Snygg !!
Och Tjejen är bara 18 år !
Va gjorde & hur såg du själv ut som 18 åring !?
Inte faan va man i närheten av Elina iaf !!


Men nu bestämmer ju tyvärr inte jag...
( till Universums förtret ! )
...utan en F.D'ing som gått upp 60kg på 1år !!!



Och när hon bestämmer så blir detta resultatet :


1:a McKey


2:a Samantha




3:a Analeigh



Men Suck asså !!

Buuuuuuuu för Tyra !!!



Peace !



    

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig!! Elina är sjukt snygg... jag har vart irriterad på att den där fula ank ungen från paris fått vara kvar så länge.. skrek av lycka i går när hon åkte ur... jävla kut ryggade fula brud med hela munnen full av snea tänder..



Blir aldrig dom jag vill heller i sånna program...



men annars gillar jag med programmet.. Men Tyra kan hon sluta å fåna sig.. sjunga å hålla på...



Kram från oss



Postat av: Princess Leya I



Ja visst e hon!



Jaa, tyvärr så gillar man ju programmet...

men jag pallar verkligen inte me Tyra!

Hon går FET bort för mig!



Det är ju bara att konstatera att

Om vi fick bestämma så skulle det bli rätt!!



;o)



2009-02-11 @ 21:56:10
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Mervi

Elina är sjukt snygg ja.. Jag höll på henne hela tiden men självklart skulle McKey vinna, hon ser ju ut som skit.

2009-02-21 @ 10:26:16
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Postat av: Princess Leya I



Ja hon e såå porrig! Sjukt Vacker!

Men som vanligt åker dom snygga ut!

Tror Tyra har svårt för konkurenter jag!



2009-02-21 @ 11:35:27
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback