Schlager Schlager Schlager





Fortfarande irriterad över
Det Totalt Okompetenta Svenska folkets
Röstnings Resultat !

Som jag skrev för några inlägg sen...
...Jag Visste att det skulle bli Ramaskri & Kaos !

Det är ju minst sagt fler än jag som är föbannade !

Något jag dock Inte håller med om är alla som klagar på
Petra Mede !

Tyckte hon va MYCKET bättre än Luuk !

Dessutom så va det här 1:a programmet
så hon kommer ju va ännu bättre nästa gång !

Näe, Bra Jobbat Petra Mede !



Här kan ni läsa ALLT om
Schlager 2oo9

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/

http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen



Nostalgi är ju alltid härligt...

...så här kommer 100% Nostalgi
i form av mina barndoms idoler !

Ska bli sjukt kul att höra hur dom låter på Lördag !!
Hoppas dom kör en låt i sann
80-Tals-Disco-Anda
för då blir det nog Succé !

Titta, Njut & Dröm er tillbaka till tiden då
Schlager fortfarande va Schlager !

( Lägg märke till Lili & Susies Bakgrunds Dansare Jocke
...som även var min Danslärare !! )







Här kommer några andra UNDERBARA Schlager Drottningar !!!
Helt Galet Fantastiskt att se !!!
LOVE IT !

Det här är sååå Sjukt BRA !!!


Tänk er Mig, 4 år...

Allt jag behövde va
ett Hopprep & en Publik
sen höll jag Låda & Showade Timme ut & Timme in !

Drömde att jag som stod på samma Scen som mina Idoler !






Va såååå kär i Dan Malmer
( den Super Snygga Dansaren till Höger )





Måste lägga in den här videon oxå...
...hon tog Schlagern till Nya Höjder !!

Jag va Så Sjukt Imponerad & minns det som om det var igår !
Det va ju Helt Galet Coolt !!




Sådärja !

Nu vet ni va RIKTIG SCHLAGER är !

Nu är Humöret på Topp igen !



Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback