A Totally Fabulous Weekend...


 

I'm Back!

Har haft en underbar helg!

Spenderade Lördagen med min Brorson / Gudson & Mammsen!
Totally & Absolutley Fabulous!

Vi tog en promenad ner till vattnet för att mata Pippisar i den Strålade Solen!

- " OH WOW KOLLA !!! "
- " HJÄLP va många fåglar !!! "

Lilla E vart på gränsen till överväldigad av alla fåglar!

Jag förstår honom, det va GALET många fåglar, stora som små...
...& 100-tals av dom!!!


   

  




På eftermiddagen tog vi ytterligare en promenad..
Till mataffären & lördagsgodiset!

Sen gjorde vi Hemmagjorda Hamburgare, sååå gott!

Lilla E åt en hel Bamse Burgare!!
Han tyckte d va super gott! 

Det va såå mysigt att få en hel dag me honom....
...saknar dom båda (E & W) såååååååå mycket!

Världens finaste killar!



****************************************



På kvällen fick jag oväntat besök av Miss L !

Hon kom halv 21.30 & drog typ 05.00
Snacka om att tiden flög förbi!!!
Vi tog några glas vin å pratade hela natten lång!
Det var super trevligt!

Men har fortfarande massor att prata om så därför
väntar vi på löning så vi kan ha en härlig helkväll
med massa vin & god mat!

Tack för en trevlig...Natt Miss L !



**************************************



I Veckan fyllde lilla Miss E hela 7år
Lill tösan börjar bli stora tjejen!


   

Vi firade med Tårta & godsaker därefter åkte vi till Centrum
där Miss E åkte skridskor, sen avslutade vi med Pizza!

Även Miss E's Mamma har fyllt år!
8 år ung vart hon !
(Hahahaha)

Så snart vankas det Kalas även för henne!

Grattis till er båda Tjejjer!


******************************************


Vi hörs snart igen...
...för nu e jag & bloggen tillbaka igen !

Massa pussar !

;o¤  MOAH  ;o¤






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mysiga bilder :D Ni hade ju värsta toppendagen!!!



Inte kom ja ihåg att vi hade gått på pizzerian, hehe, minnet e gott men kort. Vill göra de igen juh!!

Postat av: Party Queen





Hahaha!

Nä nu dröjer det innan jag moffar Pizza igen...

tror & hoppas jag iaf...hrmmm...svårt...

det är ju lixom bara såå gott!!!



Ja vi hade en helt fantastisk dag!

Jag njöt av varje sekund!

Min lilla Gudson är såå söt & mysig!

Fick mail av hans mor på kvällen...

Han hade pratat konstant om mig & Leya

& om hur mysigt vi hade det & att vi fort skulle ordna en "sleep-over"!



Hur söt får man va?

Klart vi ska ha en "sleep-over"!

Jag blir ju alldeles rörd!



En Fantastiskt fin & mysig dag!

& jag är en väldigt stolt Faster & Gudmor!









2009-01-22 @ 16:19:37
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback